Sen kväll o tidig morgon

God morgon =)

Vi var,som jag misstänkte,hemma rätt sent igår :D

Klockan var ungefär 17 när gumsan och jag var framme hos Kents pappa. Vi stannade där ett tag. Gumsan busade massor :P Dessutom drack gubbarna kaffe.
Sedan gick vi över till Kents farmor,farfar och farbror,som bor granne med hans pappa. Även där drack de kaffe - jag avstod båda gångerna. Gumsan däremot åt 3 fyllda chokladpraliner,1 bulle och glass =)

När vi gick därifrån smög vi in till Kents pappa för att säga "Hejdå". Då hade hans sambo kommit hem så vi fick träffa henne en stund också :D

Runt halv åtta åkte vi därfrån. Gumsan somnade,som en stock,i bilen =P
Vi stannade i Molkom för att köpa med mat hem. Gumsan ville inte ha så hon fick en flaska välling i sängen.

I morse vaknade gumsan strax innan halv sju. Hon fick komma in till mamma och pappa och busa :D
När Kent gick till jobbet fick gumsan frukost sedan gick vi upp och läste sagor. Vi har satt på dagens första maskin med tvätt. 
Nu ligger gumsan i sängen. Hon var sååå trött. Jag tror hon har somnat - det blev tyst :P 
Jag sitter och äter frukost. Tänkte kika runt på datorn en stund innan jag sätter igång med dagens uppgifter. Jag har bestämt mig för att gumsan och jag inte åker till mamma tidigt idag eftersom vi har lite att greja med. Jag är iochförsig ledig i morgon,men då vill jag hinna med att busa med lilla skruttan :)  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0