Lite kvar...

Hejsan hejsan :P

Vad rent och snyggt vi har det här hemma nu ;D Jag är inte riktigt klar,men nästan. Jag ska dammsuga i köket samt sätta upp grejor på väggarna sedan får det räcka för idag.

Monica,Maja och Axel var här en sväng för att lämna leksaker plus en liten cykelkorg till gumsan. Jag tycker det är superskoj att få begagnade saker =) Det känns på något vis roligt att veta att någon annan använt sakerna innan - t ex gumsans pappa :P Dessutom är det ju mycket bättre för miljön att återanvända!
Sedan tycker jag naturligvis att det är roligt att köpa nytt också =D

När de hade varit här fixade jag iordning mat. Gumsan fick äta lite före mig eftersom hon var sååå trött. Hon ligger i sin säng nu och jag gissar att hon snarkar lite ;)
Jag åt efter att jag lagt henne sedan tog jag ut Qvittra en sväng innan jag placerade rumpan i soffan framför datorn. Jag ska sitta här och bara slöa en stund. Jag känner mig rätt sliten så jag kanske ska försöka få några minuters sömn. Jag har faktiskt hela dagen på mig att träna :D





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0