Jobb,myspys o träning :P

Hejsan =)

Efter ett nio timmars långt arbetspass,7-16,hämtade jag min älskade lilla skrutta på dagis. Vi blev kvar på skolgården en kort stund eftersom gumsan ville åka ruschkana och gunga =D Tyvärr kunde vi inte stanna särskilt länge för jag hittade inte gumsans mössa och det var kallt ute. Vill inte riskera att hon blir sjuk.

När vi kom hem gick vi och kikade i brevlådan samt bar in en säck med pellets innan vi fixade iordning lite kvällsmat. Gumsan sa "Göt" och tog fram grötpaketet så jag gjorde iordning gröt åt henne,men det dög inte. Hon ville inte ha smörgås heller så vi gick upp istället. Först duschade jag gumsan - under höga protester! Sedan mös vi i sängen en stund. Vi läste sagor och sjöng <3

Mormor ringde för att höra hur vi haft det i Ullared :P När jag pratat klart med henne slog jag en pling till Kent =)

Efter att ha satt på gumsan pyjamas smög vi ner och fixade några goa rån åt gumsan sedan kröp vi ner i soffan :D Där mös vi lite till innan det var dags för gumsan att sova.

När jag lagt henne tränade jag och nu sitter jag här :) Jag ska strax gå in i duschen sedan är det dags att få något i magen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0