Ingen pappa hemma....

God eftermiddag/kväll :D

Gumsan och jag har precis kommit hem.
Först skjutsade vi Kent,som ska vara hos sin pappa i Hagfors några dagar. De ska jaga och eftersom jag jobbar var det smidigast att han sover där. Det är ju en bra bit att åka också så det är nog skönt för honom att inte behöva åka fram och tillbaka flera dagar.
När vi sagt "Hejdå" till Kent och hans pappa,som mötte upp hos efter vägen,åkte gumsan och jag vidare till Kents jobb för att tanka plus hämta Axel. Han följde med hem och bytte ena däcket,som var väldigt slitet, på bilen. Det kändes lite onödigt efetrsom vi snart ska sätta på vinterdäcken,men om vi inte bytt däcket hade det nog blivit punka och det hade ju inte varit särskilt mycket bättre.
Efter att ha ordnat med bilen åkte vi till Monica för att lämna Axel. Vi gick även med in en stund innan vi åkte hemåt.

Gumsan har precis ätit mat så nu blir det bus och mys innan läggdags. Det blir en tidig kväll för båda eftersom jag börjar jobbet kl.7 i morgon.

Ha det bäst!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0