En toppendag <3

Hej på er :D

Vi har haft en riktigt mysig kväll med massor av bus  Kent var hemma runt fem så vi hann ha ett par timmar familjemys innan gumsan skulle sova <3
Gumsan har varit på toppenhumör idag och det smittar av sig på mamma och pappa också :)



Jag har även hunnit med att greja lite. Jag har fått upp väggtexten "Hem ljuva hem" plus två av fotoramarna i vardagsrummet - det blev faktiskt väldigt fint =) Dessutom har jag flyttat lite på orden "Kärlek" och "Lycka",två hjärtformade ljuslycktor,som sitter på väggen samt två tavlor,som satt nere i vardagsrummet förut,i vårat sovrum. Nu börjar jag bli nöjd med den biten ;D

Nu ska jag slöa i fåtöljen tills det är dags att krypa till kojs.

Natti natti =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0