Dagens äventyr =)

God kväll =)

Jag och min lilla familj har varit ute på äventyr ;D Kent kom hem runt fem. Då stack vi iväg till skjutbanan för att han skulle skjuta upp för älg. Medan han väntade på sin tur m.m tog jag och gumsan en promenix - det blev en halvtimme ungefär :P Sedan åkte vi och köpte skott till Kents bössor innan vi avslutade med ett McDonalds besök. Jag drack juice och åt bara lite strips så det blev i alla fall lite mindre onyttigt ;)

Det var trevligt att få umgås lite med min kära sambo =D Vi har knappt setts på flera månader p g a höstbruket! Nu är de snart färdiga med det så nu blir det jakt istället ;)

Gumsan somnade i bilen på vägen hem så hon snossar gott i sängen,jag sitter i soffan och Kent är iväg en sväng.
Det känns,som det blir sängen för min del snart - jag känner mig helt slut ;P

Natti natti =D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0