Avslöjning.....

God morgon =P

Idag vaknade gumsan och jag vid sju. Eftersom jag gick upp kl.5.20 igår kändes det,som rena rama sovmorgonen ;D
Vi började dagen med bus/mys i sängen :) Sedan gjorde jag mig iordning och satt igång en maskin med tvätt innan det blev frukost. Jag är äckligt mätt just nu - jag vill inte ens tänka på mat ;P

Nu springer gumsan omkring och busar medan jag sitter i soffan och slöar lite. Vi ska strax gå upp för att göra gumsan iordning för dagen samt vika tvätten,som hänger så vi får plats med nästa omgång =D Efter det ska jag ta ut vovsingarna sedan blir det massa bus.

Vet ni vad? Jag har ju glömt tala om vad vi ska göra i morgon!!!!

Jag,Kent,Lars och Kicki ska åka till Ullared :) Både gumsan och kusin Edvin blir kvar "hemma". Det ska bli riktigt kul att komma iväg!
Något jag inte ser framemot är att vi ska åka redan kl.5 :(
Jag hoppas att jag kan slumra till en stund i bilen så jag är någorlunda pigg när vi kommer fram =D

Nej,nu är det dags att sätta igång att greja :P

Ha det bäst!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0