25 år =)

Idag fyller min älskade systeryster 25 år - grattis Johanna =)
Jag hoppas du får en supermysig födelsedag :D Vi får se till att fira i helgen när jag,gumsan och mamma kommer för att hälsa på =P



Gud,vad jag saknar min storasyster - längtan blir ännu större på sådana här speciella dagar. Jag tänker på henne jämt och det gör ont att veta att jag inte bara kan åka till henne när jag känner för det. Det krävs planering innan.
Samtidigt är jag glad över att vi ändå har så bra kontakt trots avståndet :)

Det ska bli sååå kul att åka och hälsa på henne i helgen =D Mamma,som också ska med,slutar kl.12 på fredag. Då hämtar gumsan och jag henne sedan åker vi hem till henne och hämtar väskor och sånt innan vi påbörjar våran resa till grannlandet :P
Jag har bytt bort mitt arbetspass på måndag så vi stannar hos Johanna tills dess. Det blir lite mer tid att umgås då =)

Jag älskar dig systeryster <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0