Soffgos <3

God morgon :P

Gumsan och jag avslutade gårdagen med bad/dusch,bokläsning och bus :D Jag höll henne vaken tills Kent kom hem runt åtta - det var inga problem för hon ville busa och kolla på vovsingarna =)

När Kent kom hem runt åtta stod gumsan och jag i soffan och kikade på honom genom fönstret. Gumsan sprang och mötte honom i dörren - sötnos <3
Eftersom vi inte skulle upp tidigt idag fick gumsan vara vaken ett tag till. Hon sprang omkring och grejade och busade tills strax innan nio. Då lade hon sig över min ben i soffan och somnade,som en stock - jag njöt till tusen eftersom det nästan aldrig händer :D



Myspys <3

Efter ungefär en kvart började gumsan röra på sig,på alla möjliga konstiga sätt,för att hitta en bra sovställning. Det såg sååå gulligt ut =)
Kent bar upp henne till sängen och hon somnade gott där. En stund senare vaknade hon och gnällde lite,men somnade om ett tag till. Andra gången hon vaknade,runt kl.22 - 22.30, fick hon vällning och har sovit fram till nu :P
Hon har precis börjat vakna till däruppe så nu ska vi ha lite morgonmys innan det är dags att göra oss iordning för dagis/jobb :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0