Sjukstuga :(

God morgon :)

Gårdagen försvann med ett svisch ;D
Jag började dagen kl.5.40. Då gjorde jag mig iordning och stack iväg till jobbet. När jag slutade kl.14 åkte jag hem till Anders och Maria - den kvinnliga delen i denna duo gav mig en klippning =P Det fick bli lugg och uppklippt. Jag har,som vanligt,lite ångest,men det brukar gå över när jag vänjer mig ;)

Efter klippningen åkte jag hemåt. Där väntade det städning innan Monica,Axel och Maja,som varit på loppis,kom förbi med en hundbur samt en jättebra hylla med plastlådor till gumsans rum - det ska bli skönt att ha någonstans att göra av alla hennes grejor.

När detta gäng åkte tog jag en dusch och gjorde mig iordning inför kvällens besök - Anders och Maria :) Jag träffade alltså Maria (Anders höll sig på övervåningen när jag var hos dem) två gånger igår =D Våran lilla gumsa har blivit sååå förtjust i Maria. Hon har frågat efter henne varenda dag i en vecka ;P

Efter att dagens andra gäng med gäster dragit sig tillbaka fick det bli mys i soffan innan det blev sängen.

Idag blir det en lugn dag med kurerande. Jag mår inte alls bra - håller nog på att åka på en rejäl förkylning. Eftersom jag VÄGRAR vara sjuk till helgen,då mamma,jag och gumsan ska hälsa på min älskade systeryster och Remi,får jag ta till några knep för att bli friskt. Även lilla gumsan är lite sjuk,men hon håller igång ändå. Däremot har hon knappt ätit något alls under hela helgen så idag hoppas jag på ändring för jag börjar bli orolig...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0