Nya favvisen <3

God kväll =)

Det blev en tidig kväll för gumsan idag. Jag hoppas hon sover gott i natt för jag ska upp och jobba i morgon. Det är tur att hon har sin pappa i fall hon vaknar ;D

Innan gumsan somnade tog vi det lugnt med bad/dusch,rostade smörgåsar till kvällsmat,läsning och busning =)

När jag hade lagt gumsan lade jag in schemat till dagis - hade totalt glömt bort det! Jag får ringa dagis på måndag och prata med dem. 

Nu sitter jag och väntar på att mitt nya favoritprogram "Awkward" ska börja :P Tyvärr fick vi inte ordning på teven (vi har bara haft några enstaka kanaler efter flytten) förrän förra helgen så jag har ju missat mycket,men det jag sett har varit bra och roligt :D  

Ha en trevlig kväll =)



Kommentarer
Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa morsa

Haha ojdå låter som att ni behöver köpa en ny säng :) inte kul att ha gubben på soffan ;)

Hoppas du har en bra helg!

kram

2011-11-05 @ 22:19:38
URL: http://kristinsandgren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0