Medicin och resebokning :P

Hejsan =)

 Bessy är hemma igen - hon verkar lika pigg och alert,som vanligt :D Vi ska sticka iväg till Karlstad för att inhandla medicin,när Kent slutat jobbet. Förhoppningsvis har vi även bokat en liten resa för två innan vi åker hemåt igen :P Vi fick ett presentkort på Resia för några år sedan. Det går ut vid jul i år så vi ska ta och sticka iväg över en helg. Troligtvis blir det en liten lugn kryssning med en övernattning på hotell =D
Min kära sambo föreslog att vi skulle åka i januari,som ett litet firande av 5 år tillsammans,varav 3,som förlovade - bra idé ;) Vi får se om vi hittar något,som faller oss i smaken,vilket inte borde vara alltför svårt.

Nu ska gumsan och jag ta och smitta upp för att duscha/bada. Jag har tränat så jag behöver skölja utav mig litegranna ;P




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0