Lite fusk ;D

Hejsan =)

Vi bokade en resa igår :D Det blir en kryssning till Helsingfors i mitten av januari. Vi kommer bo kvar en natt på ett hotell innan vi åker hemåt igen - det ska bli såååå mysigt <3
Jag var med sambon och hans familj dit för snart 5 år sedan,precis när vi blivit tillsammans. Det är väldigt fint :P

Efter att ha bokat resan hämtade vi ut Bessies medicin innan vi tog en sväng på Coop. Där köpte vi bl a en motionscykel till mig (min julklapp).

När vi var klara i Karlstad åkte vi till pizzerian i Väse för att köpa med mat till oss samt Niklas och Ulrika. Det blev en trevlig stund hemma hos dem innan vi drog oss hemåt.

Väl hemma blev det sängen för gumsan. Förengångsskull kom även jag i säng i tid :)

Idag var det dags för jobb igen,efter två dagar ledigt. Jag jobbar delad tur så jag har redan varit iväg på ett pass. Jag slutade kl.10.
När jag kom hem invigde jag min motionscykel framför teven ;D Sedan slängde jag ihop en lasagnette,som nu står på svalning. Jag brukar alltid göra vanlig lasagne från skratch,men idag fuskar jag eftersom jag köpte färdig häromdan. Det är bara att tillsätta köttfärs och mjölk - perfekt ;P

Efter att jag ätit ska jag ta ut vovsingarna innan det får bli en dusch. Sedan blir det vila innan det är dags att sticka iväg till dagens andra arbetspass.

Ha det bäst!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0