Hundgårdsstädning!

God morgon :P

Här vaknade vi runt halv sju i morse. Efter att ha gosat i sängen en stund gjorde vi iordning frukost =) Efter det fick gumsan,som hade yoghurt överallt,byta kläder innan vi gick ut. Först tog vi med Stei ut så han fick kissa sedan var det damernas tur. De fick dock vara kvar ute,i hundgården. Den har jag försökt städa idag - det var inte det lättaste eftersom allting fastnade i gräset! Jaja,det ser bättre ut än innan i alla fall.

Efter att ha städat hundgården bar jag in fyra säckar med pellets innan det var dags för gumsan att få gunga :D
När hon fått göra det en stund vinkade vi till pappa,som åkte förbi med traktorn,sedan gick vi in.

Gumsan verkade trött så jag frågade henne i fall hon ville ha välling,då hämtade hon den - en handling säger mer än tusen ord ;P Hon ligger alltså och sover just nu.
Själv har jag precis tränat så nu ska jag fixa något litet att äta så träningen inte var förjäves =)

Ha en bra dag :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0