En god morgon :P

God morgon =)

Idag tog gumsan sovmorgon till kl.8 :D Jag vaknade första gången kl.6.30. Då hörde jag gumsan ropa "mamma" en gång och efter en stund slog nappflaskan emot spjällrorna på sängen,men förutom det var hon tyst så hon gjorde det nog i sömnen. Det var riktigt skönt att få vakna i min egen takt - jag blir mycket piggare då :P

Kent,som sovit i soffan,kom upp och lade sig en stund innan han skulle iväg och jaga. När vi skulle gå ner vid åtta var gumsan vaken =D
Hon satt i soffan och kollade på barnprogram en stund innan frukost. Nu lyssnar vi på favvolåtarna på datorn ;)



Gumsan brukar ge mig nappflaskan innan hon ska ur sängen på morgonen :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0