Bättre..

Hej :)

Jag känner mig lite positivare nu - det var ett missförstånd! Bessy har inte knölar i hela magen utan några utanpå runtomkring den stora. Det är ju skillnad! Dessutom har de kollat hennes lungor och det fanns inget där. Däremot såg de spår efter en eventuell lunginflammation eller liknande så de ville inte operera henne idag. Hon ska äta antiobiotika i 2 veckor sedan ska hon tillbaka för att se om spåren försvunnit. Om de gjort det blir det operation då istället. Om inte får vi ta tag i det då - just nu får vi vara positiva =)



Gumsan och jag har tagit det lugnt idag. Jag har tvättat,diskat och plockat rätt lite,men annars har vi bara slöat. Det fick bli korv med bröd till lunch eftersom vi ska äta tacos ikväll :D Vi har planerat det i flera dagar så nu måste det bli av!



Den här fina tröjan,som gumsan fick i julklapp förra året,fick jag slänga idag eftersom jag upptäckte att mössen bitit sönder den! Det var två ganska stora hål i den så den gick inte att rädda :( J-la möss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0