Åt rätt håll?

Hejsan :)

När jag hämtade gumsan i sin säng i morse trodde jag att min mardröm blivit sann - hon hade spytt :/ Det har dock inte hänt någon mer gång så jag hoppas att det bara var en engångs grej!

Hon verkar faktiskt piggare idag. Hon har inte ätit supermycket,men litegrand. Frukosten bestod av 2 clementiner och några tuggor på ett äpple. Sedan har hon ätit lite godis - hon hittade en tablettask i vardagsrumsbordet
plus 4 kalla korvbitar,som hon fick medan jag lagade mat. Dessutom lade jag henne nyss med en flaska välling. Förhoppningsvis somnar hon en stund så hon får nya krafter :P

Jag har pratat med mamma så hon ska passa gumsan medan jag jobbar i morgon och på onsdag. Jag vill inte lämna henne på dagis när hon inte mår helt hundra.

Gumsan fick bada efter frukosten och jag har tvättat lite annars har vi bara slöat. Vi har bl a kollat på "Awkward". Det var maraton från början så nu hänger jag med lite bättre ;)



Kommentarer
Emma

Precis, man kan inte vara på topp jämt!!

2011-11-21 @ 16:31:47
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0