Varning,varning ;)

Älsklingen ringde nyss för att tala om att polisen står vid Väse kyrka. Han ville att jag skulle veta det eftersom jag åker förbi där när gumsan ska till dagis. Han kom dock på (samtidigt som jag skulle informera honom) att gumsan inte är på dagis på fredagar =)
Nu vet ju ni (i fall ni av någon anledning har vägarna förbi) om det så kör lugnt ;D

Han passade dessutom på att informera mig om att han har fått ledigt i helgen,eftersom han jobbat på så bra :D Det betyder att gumsan får vara hemma med pappa HELA helgen =P Typiskt bara att han ska vara ledig när jag jobbar natt och kommer vara seg :/

Just nu är det lugnt här hemma - har precis lagt gumsan igen. Hon är trött idag.
Vädret har inte varit det bästa så vi har hållit oss inomhus,men jag såg att solen visade sig nyss så vi får se om vi kanske går ut en stund sen :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0