Valborg

Igår stannade jag kvar hos Monica,tills det var dags att hämta Kent. Gumsan fick vara kvar hos farmor när jag åkte :) Kent och jag åkte hem,för att duscha och sådär. Sedan åkte vi tillbaka till Monica,där det bjöds på smörgåstårta - MUMS!
Efter att jag ätit (de andra hade redan gjort det och älsklingen gillar inte smörgåstårta) så stack vi iväg till Ölmhult,där brasan brann för fullt  - Kent följde inte med eftersom han skulle möta jaktgänget!
Jag bestämde mig trots allt för att inte följa med,vilket jag är väldigt glad över. Han var hemma runt ett!

Gumsan var lite reserverad mot alla människor i början,men sedan sprang hon omkring - vi turades om att följa efter ;D Tillslut var det fyrverkerier. Gumsan tyckte inte riktigt om det,men hon blev inte alls så rädd,som jag var orolig för. När hon började se ledsen ut gick hon och jag iväg en bit. Ställde oss och kollade - hon var lite nyfiken,samtidigt som hon tyckte det var lite otäckt.
När fyrverkerierna var slut följde gumsan med farmor hem och jag fick skjuts av Monicas kompis,Lena =)

Klockan var runt halv elva när jag var hemma. Jag tog med hundarna in,gjorde mig i ordning,pratade med älsklingen på telefon och kröp till kojs :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0