En helg i Norge =)

Hejsan =)

Gumsan och jag har haft en riktigt mysig helg i Norge :P Vi har inte gjort något speciellt utan bara umgåtts och det var perfekt =D

Vi mötte systeryster och hennes Remi inne på köpcentret i Töcksfors. De passade på att handla lite när de ändå var där :)
Gumsan fick lite mellanmål innan vi åkte vidare mot Norge. Systeryster åkte med oss för att visa vägen så det var inga problem ;D Gumsan tyckte dock att det var tråkigt,vilket jag förstår.

När vi kom fram bar vi in alla saker och tog en promenix med deras vovsing Sicco. Gumsan tyckte det var intressant att sitta och titta på allting ;D 
Sedan bara umgicks vi en stund innan vi grillade kött och kycklingkorv - min premiärgrillning för i år :) Till korven blev det lomper - det är sååå gott =D
Remis bror Patrik kom dit,det var kul att träffa honom också :P

Efter maten tog vi det mest lugnt.

Systeryster,gumsan och jag började dagen med att ta en långpromenad med vovsingen. 
När vi kom tillbaka hem var det frukostdags följt av en dusch.
 Lite senare gick vi till en närliggande lekpark för att roa gumsan,men hon var inte särskilt sugen. Eftersom hon inte ville leka gick vi vidare till affären för att köpa lite choklad - mums!
Min systeryster köpte en glass till gumsan,men hon ville inte ha så jag fick offra mig - jobbigt ;)
Resten av dagen bestod av massa bus med gumsan och några korta promenader med Sicco. Även den kvällen grillade vi. Denna gång fick det bli hamburgare :P

Senare stack Remi iväg in till Oslo för att fira sin födelsedag i efterskott. Gumsan somnade innan han åkte så systeryster och jag slängde oss i soffan med choklad,chips och dipp =D 
Vi låg och pratade tills vi somnade :P

Igår gjorde vi inte många knop. Tog en promenad med Sicco sedan var vi ute och busade med gumsan tills det var dags för oss att packa ihop alla grejor och dra tillbaka till Sverige :)
 
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0