Trevligt,trevligt :P

Vi hade en trevlig kväll på "Arianns" :P Jag hittade faktiskt en present till mamma :)
Känns skönt att ha det kvar så jag inte behöver stressa med det.
Jag tänkte köpa en gullig vit "träburk" med hjärtan på,men mitt kort strulade när jag skulle betala så det får
vänta =D

Katrin hämtade mig på Rasta vid kvart över sex.
Innan vi åkte till Skoghall stannade vi för att äta på Burger King.
Jag provade någon ny kycklingburgare,som var ganska gott - smakade dock inte särskilt mycket.

När vi ätit for vi vidare.
Det var lite mer folk där än sist,men ingen ifrån våran "babyrytmikgrupp". Däremot var det två tjejer där,som vi träffade på Öppna förskolan i fredags =)

Det är mysigt att gå omkring och kolla på alla fina saker - de har allt ifrån gosedjur till köksredskap. Det finns mycket jag skulle vilja ha,men jag ska ha användning för sakerna också :P 

Efter att ha varit där i ungefär 1 1/2 timme bestämde vi oss för att det fick räcka. Vi betalade och tackade för oss innan Katrin skjutsade mig tillbaka till Rasta.

När jag kom hem möttes jag av en otroligt glad och busig skrutta =)
Hon hade nog saknat mamma lite ;P
Efter att ha busat en stund somnade hon hos mig i soffan :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0