Jobbhelg :P

I morgon är det fredag igen - vart tar veckorna vägen?

Jag ska jobba fre- och lördag natt så min helg blir någorlunda lugn :) Måste handla lite annars blir det nog inte mycket mer.

Jag är så GLAD för att jag börjar få lite mer jobb =) På tal om det så fick jag mitt sommarschema idag :P Det ska bli skönt att ha schema ett tag. Är mycket lättare att planera då :P
Vissa veckor jobbar jag bara två dagar,men jag ska skriva in mig så kanske jag får jobba lite extra också =P
Förutom det var schemat riktigt bra - blev förvånad att det inte fanns några nätter med,men det gör inte så mycket =D

      

I morgon natt ska gumsan vara hos farmor :) Vi vet ju inte när Kent slutar så det är lättast. Dessutom börjar han sju på lördag morgon och då slutar jag så det blir tokigt annars.

Har inte bestämt hur vi ska göra lördagnatt men förhoppningsvis är Kent ledig på söndag så han kan ha henne hemma - lite pappa och dotter tid =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0