Trevligt =)

Jag har haft en trevlig dag med Linn =D Träffade henne i Kristinehamn medan gumsan var på dagis. Vi gick runt och kollade på stan. Jag köpte en fin klänning till gumsan och lite underkläder till mig - skönt att slippa amningsbh ;D

Vi åt lunch på Orion,som vi brukar. Jag åt en supergod kycklingsallad - mums! Det var bl a äpple och päron i den så idag har jag fått i mig lite nyttigheter =P

Efter att ha fått i oss mat gick vi till KappAhl för att Linn skulle köpa en gullig klänning till hennes kompis nyfödda dotter :D Där sprang vi på Emma,som jag gick i samma klass som på gymnasiet,och hennes ursöta dotter - det var riktigt kul att se henne =D Har inte träffat någon ifrån klassen,förutom min lilla Fatemeh,sen vi tog studenten.

Runt halv två var det dags att säga "Hejdå" till Linn och sticka iväg för att hämta gumsan. När vi kom hem lade jag henne med en flaska välling,hon har velat ha det de senaste dagarna,så då får hon det - vad skulle det göra?
Hon håller på och grejar därinne så jag ska strax hämta henne.

Älsklingen ringde nyss och talade om att han slutar fyra idag =D Han har varken varit ledig ´(bara påskafton) eller slutat tidigt på över en månad så det blir mysigt att ha honom hemma :)

Nu ska jag kolla färdigt på OC sedan ska vi gå ut och vänta på älsklingen =P





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0