Toppenhumör :)

Gumsan vaknade på ett strålande humör idag :)





Det första jag fick göra när hon vaknade var att byta blöja för hon var blöt igenom.
Sedan åt gumsan frukost innan jag tvättade henne och borstade tänderna :)

Vi har ett skåp under handfatet,som hon står på när vi grejar. Då kan hon leka lite under tiden :P Hon tycker inte om när jag tar ner henne - hon skulle kunna stå där hur länge som helst ;D

Efter det sprang hon omkring och busade medan jag bytte om samt plockade fram kläder till henne =)
Hon var på pusshumör så hon kom rätt som det var med pussmun och ville ha en puss :P Så gullig!

När vi var färdiga tog vi med oss hundarna ut till hundgården innan vi satt oss i bilen och for iväg. Jag hann dock inte särskilt långt. Lampan för kylarvätskan tändes så jag ringde min kära sambo. Jag har ingen koll på om man får köra eller inte så jag ville fråga honom vad jag skulle göra.
Jag fick vända hemåt för att fylla på vatten,så länge.

Jag ringde dagis för att tala om att jag skulle bli lite sen och det var inga problem =D

När jag fixat bilen stack vi iväg igen.
Kom en kvart sent ungefär så det var inte så farligt - jag HATAR att vara sen!

Efter att ha lämnat gumsan åkte jag hem och nu sitter jag här framför datorn. Ska vika tvätt och hänga upp mina jeans,som jag fick bensin på igår. Glömde bort dem när gumsan var ledsen så jag satte igång maskinen innan vi åkte till dagis :D

Förutom att tvätta ska jag nog inte göra många knop :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0