Supermys <3

Min lilla skrutta och jag har haft det sååå mysigt idag =)
Vi har busat och pussats massor =D
Hon har precis tagit ett halvtimmes långt bad - hon skvätte vatten överallt ;P
Hon blev sur när jag tog upp henne,men dels började vattnet svalna och dessutom räckte det gott och väl med 30 minuter ;D

Nu är hon med älsklingen till hans jobb. Han har precis varit och hämtat den nya bössan så han var "tvungen" att visa den för Niklas ;)
Gumsan visade väldigt tydligt att hon ville följa med - hon skulle gosa och tog hans hand =D

Hon satt på min mage i soffan och grejade när älsklingen kom hem. När hon hörde honom vid dörren skrattade hon och viftade med armarna :)



Mina två älsklingar - ni betyder ALLT <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0