Sovit "länge" :D

God morgon :P

Idag tog gumsan och jag sovmorgon =) Vaknade vid tio i nio. Det var riktigt skönt att få sova ut - jag blir trött av att hålla på och greja ;D

Vi har nyss ätit frukost och tagit ut hundarna :) Gumsan håller på och grejar i köket. Hon har fått för sig att hon ska sitta på köksbordet. Dumma mamma tycker inte att det är någon bra idé så jag har fått tagit ner henne några gånger ;)
Nu verkar hon ha gett upp det för att istället försöka öppna fönstret vid soffan - det går inte särskilt bra ;D
Haha =)

Idag börjar gumsan dagis kl.11.15 så nu har vi gott om tid på oss att fixa iordning oss och busa =P
Jag ändrade tiden eftersom det passade bättre nu när Ulrika och jag grejar. Hon har dock redan tjuvstartat när jag kommer så det blir intressant att se hur det ser ut :)

Vi får se till att jobba på eftersom vi räknar med att bli färdiga den här veckan. Vi hade planerat att vi skulle greja i morgon och på torsdag också,men vi kom på igår att dagis är stängt på torsdag. Därför har vi bara idag och i morgon på oss - jag tror vi kommer klara det ändå. Vi hann väldigt mycket igår så det ska nog gå bra =D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0