Sommarkläder =)

Det blev inget av åskan igår. Jag hörde att det bullrade på avstånd och trodde att det skulle komma hit,men det slapp vi =D Däremot regnade det - vilket behövdes.


Eftersom det inte är särskilt bra väder idag åkte Kent med oss till jobbet. Gumsan var vaken så vi behövde aldrig väcka henne :)
När vi kom hem tänkte jag att hon skulle äta frukost,men det hade hon ingen lust med. Var så trött. Jag lade henne med en flaska välling så nu sover hon :P Får väcka henne lite tidigare och ge henne frukost precis innan vi åker iväg till dagis =)

Jag har inga större planer för dagen. Tänkte gå igenom gumsans kläder (ja,igen) för att se vad hon behöver inför sommaren och sådär :D Det är svårt att veta vilken storlek hon kommer att ha,men jag tror 80 blir lagomt. Hon har 74 nu och börjar kunna ha lite i 80 så det borde bli bra :P

När vi har fått skatten i juni ska jag och Linn sticka iväg till Örebro för att shoppa loss - jag har nästintill inga sommarkläder alls så jag behöver fylla på garderoben =P Ska försöka hitta lite till gumsan också - det blir säkert inga problem ;) Kanske t o m kan köpa något åt min kära sambo?
Vi får se vad jag kommer hem med =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0