SNÖ??

Idag har jag använt min "barnfria" tid till att greja här hemma =)
Det första jag gjorde när jag kom hem,efter att ha lämnat gumsan,var att ta en kort sväng med vovsingarna - de får vara inne eftersom det är så kallt!

Sedan tog jag ut sopor samt bar upp gumsans avlagda kläder (sa ju att det skulle ta någon dag) på vinden ;)
Efter det blev det frukost. Tänkte äta yoghurt och musli,men yoghurten var sur,trots att datumet inte gått ut (?) så det fick bli en tébaguette istället =P

Jag har dessutom plockat rätt på lite saker,tittat på teve en stund och diskat.
Jag är trött och sliten idag så jag gör nog inte många knop fram tills halv två,då det är dags att hämta gumsan :D 

Idag skulle de stora dagisbarnen åka till Mariebergsskogen medan de mindre skulle få hitta på något annat mysigt =P Typiskt att det är så kallt och j-ligt!
Vad är det med vädret egentligen? Vart snopen när jag vaknade i morse och såg att det snöat. Dessutom är det kallt,som f-n!  Är det inte maj? Är det bara jag,som blir förvirrad?!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0