Öppna förskolan o bus med Sigrid =)

Hej hej =D

Gumsan och jag har spenderat dagen i Molkom :)
Började med Öppna förskolan runt nio. Katrin,Martin och lilla Sigrid,Helen och hennes döttrar Sara och Mirjam samt några till var där :D
Jag har inte sett någon utav dem sedan "mammaträffen" hos Kristina så det var kul :P

Runt halv tolv-tolv åkte vi hem till Katrin och Sigrid (Martin hade åkt till jobbet) för att äta lunch.
Till oss "vuxna" blev det tacos :D

Medan vi åt sprang Patricia omkring och Sigrid kröp - det hade hänt supermycket med henne sedan sist :)

Efter lunchen bytte vi blöjor innan vi tog oss en promenad till och från Konsum.

När vi kom hem till dem igen lekte vi och tog en fika. Jag köpte dammsugare och cocosbollar - MUMS!

Sedan åkte gumsan och jag hem - hon var supertrött! Somnade i bilen så jag lade henne med en flaska välling. Blev tyst en stund,men nu börjar hon greja så hon somnar nog inte om. Jag ska vänta några minuter och se :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0