Mors dag =D

Hej hej :)

Våran dag har varit supermysig :P
Vi åkte till mormor och morfar runt tio så vi var framme vid elva. De skulle precis göra iordning fika när vi kom - perfekt tajming ;)

Vi satt inne och drack kaffe,men sedan gick vi ut på verandan. Den är "inbygd",vilket är toppen när det blåser,som det gjorde i dag. Dessutom kan gumsan springa omkring utan att jag behöver hålla koll på henne varje sekund,eftersom jag vet att hon inte kommer någonstans =D

Efter ett tag var det lunchdags. Det blev älgstek - SUPERGOTT!
Älsklingen och morfar tog en tur till Gullspång för att ta ut pengar innan det var dags att fika för andra gången.
Vi var där i ungefär 3 1/2 timme och hann äta tre gånger! Jag trodde jag skulle spricka ;)

Strax efter halv tre skjutsade vi hem mamma innan vi åkte och hälsade på "Biffen" :) Honom hade vi inte sett sedan gumsans dop i juli förra året så det var verkligen på tiden! Han hade flyttat och bodde supermysigt =)

Efter ytterligare en fika och massa tjat åkte vi vidare till Maxi för att försöka hitta en mors dag present till mig,men det fanns inget,som jag jättegärna ville ha.
Vi stannade på Rasta så älsklingen hoppade in och köpte lotter och en fransk hotdog (han åt upp halva eftersom han var så hungrig ;D) Jag vann faktiskt 50 kr ;) Varför kan jag aldrig vinna mer? En miljon eller så hade inte suttit fel ;P

När vi varit hemma ett tag fick älsklingen för sig att vi skulle köra iväg ett jakttorn så det gjorde vi :D Klockan var strax efter nio. Ja,vi är GALNA ;D

Nu har vi varit hemma en stund och gumsan är riktigt trött. Älsklingen försöker få henne att somna hos henne i soffan,men hon vill absolut inte sova. Hon ligger stilla en stund tills hon märker att hon nästan somnar då MÅSTE hon ju greja med något ;)

Nej,nu ska jag slappa en stund innan det är dags att sova :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0