Men vad roligt - eller inte!

Våran dag började inte särskilt bra. Vi fick punktering på vägen till Kents jobb! Det enda positiva i det är att jag inte fick det när jag var ensam.
Nu är det bara att köpa ett nytt däck,vilket känns väldigt träligt med tanke på att vi köpte dem vi har nya förra året! J-la skit!!

Kent blev naturligtsvis sen till jobbet,men det är inget man kan göra något åt.

När jag och gumsan kom hem fick hon frukost. Åt yoghurt,smörgås och rån =) Dessutom fick hon en flaska välling så nu sitter hon här,mätt och belåten,bredvid mig i soffan med ett rån ;) Har satt på barnprogram,men det struntar hon i,sitter och grejar med sina fötter istället ;D

Vi ska vara hemma och busa ett tag innan vi åker till Kristinehamn. Ska vara hos mamma runt tolv. Då bjuds det på lunch innan jag ska iväg på ett kort arbetspass =P



Kommentarer
Nina

=)

2011-05-02 @ 11:52:51
URL: http://deliciously.se/
Maria - fashionstars ☆

inte roligt med punktering!

2011-05-02 @ 14:10:27
URL: http://fashionstars.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0