Mammas busfrö ;)

Vad tyst det blir när gumsan somnat ;) Är fart på henne hela tiden,så när hon är vaken är det inte lugnt en minut ;D Jag tycker bara det är härligt - det är så det ska vara med barn =) Det är klart att jag kan bli trött ibland,men det tror jag alla mammor blir - eller?



Jag tänkte att gumsan skulle somna hos mig i soffan idag,men det gjorde hon inte. Hon låg i fall stilla och kollade på teve en stund,inte illa ;)

Hennes farmor och faster kom förbi en snabbis - hon sken upp,som en sol,när hon såg dem :P

Nu sover hon i alla fall och älsklingen är borta så jag sitter själv här i soffan :D
Ska nog ta mig något att äta snart,börjar bli hungrig igen ;) Älsklingen vill säkert ha något i magen han med :)

Jag ska försöka ta en tidig kväll,så jag får sova ut efter helgen. Har inte sovit särskilt mycket eftersom jag jobbat två nätter.

Natti natti =D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0