Lite allt möjligt

Gumsan låg i "sin" barnvagn och sov när jag kom för att hämta henne. Träligt att behöva väcka henne :/
Hon har dock varit lika glad för det =D

När vi kom hem var vi ute och busade en stund innan vi gick in och åt mellanmål och tittade på "OC" :)
Efter det gick vi ut igen. 

Runt fem var det dags att hämta Kent på jobbet =P
Vi åkte lite tidigare för jag tänkte att vi skulle säga "Hej" till Ulrika och barna men de var inte hemma så vi tog ett varv runt ladugården. Gumsan satt på mina axlar och kollade på traktorn och på kalvarna =D 

När vi kom hem tog jag tag i disken innan jag anslöt mig till lilla familjen,som busade i vardagsrummet :)

Runt halv åtta gjorde jag varma mackor åt mig och min kära sambo :D Gumsan var supertrött så vi lade henne i sängen så nu sover hon. 
Älsklingen är iväg en sväng så jag sitter här ensam. Ska snart göra mig i ordning för natten.


          

Här är min lilla älskling bara 6 dagar gammal <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0