Lilla rövaren ;)

Äntligen hemma =D
När jag slutat jobbet stack jag iväg till mammas soffa och sov :)
Vaknade strax innan nio. Gick på toa och sa till mamma att jag bara skulle lägga mig en stund till - "Men jag somnar nog inte,ska bara vila". Visst du! Lyckades somna om och sov till elva - skönt :P

Åt lite mellanmål (åt frukost på jobbet) innan vi åkte till Netto för att handla. Blev bl a nyttigheter som vattenmelon och gurka,men även godis - 29 kr/kg =)
Eftersom de inte har allt jag skulle ha tog vi en tur till Maxi också. Där hade de lite rea så jag köpte två linnen - ett rosa och ett militärgrönt - de är likadana som det vita jag köpte för någon vecka sedan.
Såg att de hade mycket fint så jag ska nog sticka dit när lönen kommit :)

Efter det åkte vi hem till mamma. Hon fick ta sina varor (snäll jag är) sedan åkte jag till Väse och köpte lunch innan jag åkte hemåt.
Gumsan sov när jag kom hem - det gör hon fortfarande,så det blev bara jag och älsklingen som åt. Blev kvar av min kycklingsallad så hon får det ikväll =)
Hon hade nämligen redan ätit - duktiga älsklingen :D

Hon har lekt rövare här hemma - min kära sambo är helt slut ;) Haha :P
Det ligger saker överallt - jag menar verkligen ÖVERALLT ;)
Blir att städa sen (eller i morgon).

Älsklingen har varit duktig och duschat vovsingarna =) Var tvungen att fråga hur han gjorde med gumsan eftersom jag inte vetat hur jag skulle lösa det. Men min sambo,som tydligen är mycket smartara än mig,hade låtit henna bada samtidigt :P Den tanken har aldrig slagit mig!
Då vet jag det till nästa gång =D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0