Långt på vägen =P

Hejsan :P

Herregud,vad mycket Ulrika och jag hann med idag :D Fick en hel del gjort.
I morgon kommer ni förhoppningsvis få reda på vad det är vi grejar med ;)

Älsklingen stack iväg vid fyra för att hämta gumsan :) Han tog även med Tim och Calle hem så Ulrika och jag kunde fixa lite till :P

När vi ansåg oss vara klara för dagen gick vi hem till Ulrika. "Gubbarna" hade bestämt att vi skulle köpa mat så de åkte till pizzerian för att hämta det :D
De köpte även med mat till i morgon så Ulrika skulle slippa laga mat. Då hinner vi greja mera =P

Vi satt ute och åt - UNDERBART =)
Det har varit riktigt fint väder här idag. Åskade en sväng,men annars ha det varit super :P
När jag lämnade gumsan på dagis var det 23 grader och runt åtta var det 19. Skönt att det inte blåst något,som det gjort de senaste veckorna - hoppas det har vänt nu :D

Nu ska jag ta och slöa framför teven en stund. Det blir skönt att ta igen mig lite och smla nya krafter inför i morgon - Ulrika och jag ska försöka bli klara med det sista =)

God natt,god natt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0