Jobbdag =)

Hej hej =D

Det kändes minst sagt segt att gå upp vid halv sex i morse :) Var inte kul att behöva väcka gumsan så tidigt,men det verkar inte ha gått någon nöd på henne ;D

Jag var på det äldreboende,som jag jobbade mycket på innan jag blev mammaledig. Det var första passet där sedan julen 2009 så det kändes lite konstigt,men det gick superbra =)
Vi hade något att göra i princip hela tiden - passet gick jättefort!

Efter jobbet tog jag en snabbrunda på Maxi innan jag åkte till dagis för att hämta skruttan. Hon låg och sov - andra gången bara idag jag fick väcka henne :/

Nu har vi varit hemma en timme ungefär och har redan hunnit med en del. Vi var ute en stund sedan gick vi in för att laga mat - gumsan fick "bara" mellanmål,men jag sparade mat åt henne till i kväll :P
Gumsan var supertrött så jag fixade välling och lade henne. Får se om hon somnar.

Jag ska passa på att vila mig,för i kväll ska vi ut och äta med Niklas och Ulrika plus en annan bonde med fru =P Det ska bli trevligt =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0