Duktiga "flickor" ;)

Hej hej =D

Jag är helt slut!
Jag var hos Ulrika strax efter nio - vi började greja nästan på en gång.
Tog en snabb paus på förmiddagen för att slänga i oss lite chokladdryck (den nyttiga varianten ifrån naturnes(?)). Den var faktiskt god =P Mättade jäkligt bra!

Sedan lagade Ulrikas mamma,som satt barnvakt åt Tim och Carl,lunch så vi stack dit och åt lite innan vi fortsatte.
Vi höll på enda till strax efter fyra. Vi hann med en hel del - nu börjar det hända saker ;)

Efter en fika (då jag inte åt något) tankade älsklingen och jag bilen. Sedan åkte jag och hämtade tade gumsan - hon hade precis somnat när jag kom :)
Jag stannade och pratade med Ingegärd en stund innan jag var tvungen att åka hemåt. Vi skulle ha fått besök kl.18 och jag ville duscha innan. Besöket har dock inte dykt upp än. Ringde nyss och talade om att han blir sen.

Älsklingen har gjort hamburgare så nu ska vi äta =D Det ska bli jäkligt gött ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0