Dags för shopping =)

Nu har jag duschat och det var gött ;) Var skönt att få bort svetten och få byta kläder efter träningen =D

Jag har dessutom hunnit med att gå igenom gumsan kläder - IGEN! Såg att det är lite som behöver inhandlas bl a shorts/kjol. Skulle vilja ha en byxdress (eller vad de kallas för),dvs en t-shirt och shorts,som sitter ihop ;) Får åka iväg och kika lite. Hoppas på att hitta mycket fint till henne i Örebro,men det blir troligtvis inte förän i slutet på juni och då har ju faktiskt en stor del av sommaren redan gått. Tänkte höra med Katrin och hennes lilla Sigrid om de vill följa med till Bergvik och kika =)

Vad tiden går! Jag ska ta och bege mig iväg för att hämta mitt lilla <3.

Ha det gott =)



Kommentarer
amanda

sv: på h&m är tröjan köpt! :) dom är jätte söta :P

2011-05-12 @ 19:47:19
URL: http://amandaida.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0