Dagisdags :)

Det blev ingen tidig kväll igår. Gick och lade mig runt halv tolv! Tiden går så himla fort just på kvällen tycker jag. Ena stunden så är klockan nio och i nästa elva...

När vi skulle lägga oss kom vi på att fyrhjulingen står kvar på Kents jobb så gumsan och jag fick åka med till jobbet i morse. Det kändes rätt segt kan jag lova :)

När vi kom hem fick gumsan frukost - hon var hungrig =) Hon åt säkert dubbelt så mycket mot vad hon brukar ;D Det var bra,hon måste ju ha energi när hon ska till dagis :P

Jag har precis gett henne en flaska välling. Hoppas hon sover en stund till innan vi behöver göra oss i ordning för att åka till dagis :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0