Dagens "barnfrihet" =)

Hej på er =D

Idag har jag verkligen tagit tillvara på min "barnfria" tid :P
När jag kom hem från dagis började jag med att träna =D Det känns så himla skönt att jag kommit igång. Jag skulle gärna träna mera - det ska jag försöka göra,men med allt som händer runt omkring nu blir det svårt att hinna med. Jag måste lära mig att prioritera ;)

Efter träningen satt jag mig med en smoothie framför teven och kollade lite. Sedan blev det städning för hela slanten =D Nu är det rent och snyggt igen - skönt!

Dessutom har jag diskat och lagat mat.
Efter maten tog jag en snabbdusch - det var riktigt härligt =)

Nu ska jag snart göra mig i ordning för att sticka iväg och hämta lilla skruttan :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0