Ännu en sovmorgon :D

Gumsan sov länge i morse med - skönt att älsklingen kan ta fyrhjulingen till jobbet så hon får sova länge =)
Jag gick upp när klockan ringde kvart i åtta. Gjorde mig i ordning,tog ut hundarna,förberedde frukost och kläder åt gumsan samt plockade ihop lite kläder,som hon ska behövde till dagis. Såg i onsdags att alla bodies var skitiga så då är det bara att fylla på ;D

Runt tjugo över åtta fick jag väcka gumsan. Då slängde vi i oss frukost innan det var dags att göra henne färdig och åka till dagis. 

Efter att ha lämnat henne hämtade jag Monica sedan stack vi till däckfirman. Det besöket gick fort eftersom de påstod att de inte kunde göra något - IDIOTER!

Vi stannade till vid en blomsteraffär och köpte blåbärsplantor till Kents mormor. Eftersom vi inte hade bråttom tog vi en tur hem till Kents mormor och morfar för att lämna plantorna. Där fick vi lite fika =D

När vi åkt därifrån skjutsade jag tillbaka Monica till jobbet innan jag drog mig hemåt. Nu sitter jag här och njuter av en smoothie - mitt nya favorit mellanmål ;P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0