Äntligen tillbaka - saker till salu =)

Nu har vi äntligen köpt en ny dator - det var verkligen på tiden ;)

Jag ska försöka uppdatera er så gott jag kan när jag får lite tid över. Nu börjar jag med att visa lite bilder på saker som vi har till salu. 



Detta är ett babygym med Laban. Patricia har växt ifrån det nu ;) Priset är 200 kr.
Sänkt ifrån 250 kr.


Babysitter med musik,spegel och snurrande detaljer. Pris 400 kr. Förut 500 kr.



Gåstol med justerbar höjd. Den kan även göras om till "gungstol". Dessutom är den ihopfällbar :D Pris 350 kr. Gammalt pris 500 kr.


Vi säljer dessa saker för att lilla skruttan har växt ifrån dem. De är i fint skick :) Om du är intresserad så lämna en kommentar :)
Säljer även en kombivagn med sittbygel,ställbart ryggstöd och bärbar insats. Åkpåse och skötväska ingår :) Pris 500 kr.
Vi har dessutom ett multigym,som jag tyvärr inte har någon bild på. Om någon skulle vilja ha det så kan vi diskutera priset =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0