Åh,vad härligt =D

                                       

Gumsan och jag har precis kommit in efter att ha varit ute en stund - det var riktigt skönt att komma ut i friska luften en stund =D 
Vi började med att ta en kort sväng med vovsingarna,innan de fick gå in i hundgården. Sedan tog vi med hos barnvagnen och tog en liten promenix :) Härligt att röra lite på sig,gjorde faktiskt 20 utfall och 20 tåböj också - riktigt duktig har jag varit ;) Jag måste se till att komma igång med träningen nu,har ju knappt gått ner någonting sedan graviditeten :/ Jag tycker inte om att se mig i spegeln och det måste ändras - FORT! Jag måste hitta motivationen och ett träningssätt,som passar mig,annars kommer det aldrig att funka. Måste ändra matvanorna lite också. Jag vet att jag vill och måste så varför känner jag mig inte motiverad?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0