Tisdag 7 juni :)

God morgon,god morgon :D

Idag blir gumsan 15 månader - min lilla tös är inte så liten längre ;D

Gumsan och jag startade våran dag klockan åtta. Då fick gumsan frukost innan vi gjorde oss iordning för att åka till dagis =)
Så fort jag ställde ner henne i hallen,där de har alla skor,kläder m.m vinkade hon och sa "Hejdå" - sötnos :)
När vi kom in till de andra tog en av fröknarna upp henne och då gjorde hon samma sak igen. Hon hade bråttom att bli av med mig ;)

Nu har jag varit hemma en stund.
Det första jag gjorde när jag kom hem var att ta in hundarna igen,eftersom det börjat regna.
Sedan har jag lagt in gumsans dagisschema för sommaren på datorn. Blev lite fel så jag ringde till henne,som har hand om det så vi löste det :)

Jag har slängt in en maskin med tvätt så jag ska ta och vika det,som hänger framme. Det får bli om en stund för nu ska jag slänga mig i soffan ;)

Ha en bra dag :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0