Städning - CHECK!

Hejsan hejsan :P

Nu är det äntligen lite lugnt igen ;D

När mamma hade ringt förut tog jag en ganska lång dusch och slängde på mig kläder (naturligtvis) ;P
Sedan hann jag även med att bädda sängen,plocka rätt på lite grejor samt diska. Skönt att ha det gjort! 

Mamma kom och hämtade mig runt kl.12.15. Vi åkte vidare till huset där vi har hållit på och städat medan Ulrika,som jobbar på flitigt,dånade i det sista oklara rummet - hon hade precis börjat måla taket när vi åkte hemåt :)

Efter städningen drog vi oss hem eftersom mamma skulle lämna tillbaka bilen,som hon lånat av en kompis,runt fem. Vi skulle laga mat och sådär innan hon åkte. Det fick bli korv med bröd och mos :D
Till efterrätt blev det snickersglass - MUMS!

Nu har mamma precis åkt så jag ska slöa :P Har en tvättmaskin med Kents arbetskläder,som snart är klar och ska hängas annars blir det nog inte mycket. Jag är lite sugen på att börja packa,men jag känner att jag behöver vila lite så vi får se - tar nog det i morgon istället ;P



Kommentarer
mohn i skon

Snickers är något som borde förbjudas!!

2011-06-12 @ 18:00:28
Jenny

HAHA =) Det som är så himla gott - både glass och vanlig :P

2011-06-13 @ 10:11:36
URL: http://mammatillpatricia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0