Snart så...

God kväll,god kväll =P

Det fick bli lövbit med persiljesmör,hemmagjord klyftpotatis och grönsaker till kvällsmat - mums! Det kändes skönt att inte äta så sent,som vi gjort annars den senaste tiden. Jag ska försöka att inte äta något efter kl.19 i fortsättningen.

Efter maten badade gumsan medan mamma och pappa duschade - det var härligt =D Jag blev jättevarm av att stå och laga mat.

När vi duschat/badat klart försökte vi få gumsan att kissa på pottan. Vi tänkte försöka vänja henne lite smått vi den. Det gick inte särskilt bra - hon skulle inte sitta still,men nu har hon i alla fall provat den ;)

Nu sover skruttan sedan en halvtimme tillbaka,älsklingen ligger i soffan och kollar på teve och jag slöar framför datorn =D

I morgon är det dagisdags för gumsan :) Under tiden ska jag greja i renoveringshuset. Blir att måla tak :)
Ulrika är nästan färdig i det andra huset (det tillfälliga) så hon ska nog greja med det någon dag sedan är det helt klart =P
Jag ska försöka hinna med färdigt med målningen denna veckan så jag kan packa och köra grejor nästa vecka. Flytten närmar sig med stormsteg :D
Ska bli skönt när vi är klara här och kan lämna över nyckeln för att aldrig mer komma tillbaka!

Nej,nu ska jag kika runt lite på internet innan det är dags att sova :P

GOD NATT,GOD NATT =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0