Pappa och dotter mys =D

God morgon :D

Idag vaknade gumsan och jag strax innan sju. Vi satt och mös framför teven en stund :)
När älsklingen,som sov på soffan,vaknade och sa "Hej" blev hon jätteledsen :/ Hon bara grät och grät - konstigt!
Jag tror att hon var supertrött.

Vi gav henne frukost sedan gjorde vi henne iordning innan hon fick följa med pappa på en biltur =) De är iväg till Hagfors för att göra några ärenden bl a skriva över Qvittra,som vi bara varit fodervärdar åt,på oss så nu blir hon vår lilla vovsing ;P
Det ska bli skönt att inte behöva tänka på att de kan komma och hämta henne närsomhelst :)

De skulle hälsa på gumsans farfar också :D Det är bra att pappa och dotter får en mysdag utan mamma :)

Jag har passat på att sova lite,tagit ut hundarna och nu har jag precis ätit frukost - bättre sent än aldrig ;)
Jag känner mig lite konstig så jag ska bara ta det lugnt och hoppas att jag mår bättre när lilla familjen kommer hem :D Då ska jag nämligen sticka iväg till huset och greja.
Jag vill så gärna få det klart idag. Jag tror att Ulrika är där och fixar nu så vi får se hur mycket det finns kvar sedan :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0