Packat m.m

God kväll =)

Gumsan somnade aldrig förut. Hennes älskade pappa kom hem och då kan hon ju inte sova ;P
Älsklingen skulle hämta ut ett paket till ICA så gumsan och jag följde med honom. Vi passade även på att handla lite :)
 Sedan blev det en tur till Ulrika och Niklas eftersom Kent skulle provskjuta bössan med den nya kikaren på. Det var fästena till kikaren vi hämtat ut,men de var fel - igen :/

När vi kom hem gjorde älsklingen toast =) Monica och Axel kom en sväng.

Jag har packat två kartonger till med köksgrejor :P Plockade dessutom ur bilen,så jag kan köra grejor när jag har tid.

Jag har även löst korsord och skickat in svaren på internet (var sista dagen idag). Hoppas på vinst ;D

Nu är det snart dags att sova :P

God natt god natt =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0