Mysig eftermiddag :)

Hej hej :)

Gumsan och jag har haft en riktigt mysig eftermiddag :D
När vi kom hem från dagis tog vi ut hundarna,eftersom det var så himla varmt.
Sedan vek jag tvätt (gjorde aldrig det förut - jag sov istället) medan gumsan sprang omkring och busade :D
Jag hängde upp den nya tvätten ute innan vi åt litegrand. Jag åt lunch och gumsan mellanmål. Det blev mat över igår kväll så jag behövde bara värma - perfekt!

Efter maten gick vi ut och busade =) Det dröjde inte särskilt länge innan det började åska så hundarna fick gå in igen.
Vi var kvar ute en stund tills det började dugga lite då gick vi in vi med.
Jag tog med tvätten in och hängde även upp mer.

Strax efter fem fick gumsan bada - det var superkul =) Efteråt tänkte jag ge henne massage,men det var hon inte sugen på så jag smörjde bara in henne med aloe vera,eftersom hon varit ute i solen och badat mycket de senaste dagarna :P

Nu sitter gumsan och äter samtidgt som hon tittar på barnprogram =D
Då passar jag på att kika in på datorn en snabbis :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0