Midsommardagen =)

Hej hej =)

Idag har vi haft det riktigt trevligt :D
Först var vi över till Niklas och Ulrika en sväng innan vi åkte vidare hem till Monica. Där bjöds det på grillat - mums! Inget slår att sitta ute en sommardag och äta grillat :)

Även Lars,Kicki och Edvin,Tomas (Kents morbror) och Niklas,Ulrika,Tim och Calle var där så det blev mycket bus :P I slutet var gumsan så trött att hon gjorde allt för att inte somna - hon var överallt. 

Gumsan gillar att jävlas med sin lilla kusin Edvin,som blev rädd för henne ;) Han förstod inte att hon försökte skoja eftersom hon kan vara lite hårdhänt - speciellt när hon är trött.

Vi har inte varit hemma särskilt länge så det blev en lång dag för gumsan. Hon somnade skönt i bilen och gnällde bara lite när jag lade henne i sängen,men när jag smekte hennes kind så hon kände att jag var där,somnade hon igen.

Älsklingen har fått ett städryck så han håller på att plockar rätt på alla grejor,som står överallt. Jag skulle mer än gärna hjälpa till,men jag är för seg för det nu,så det får han sköta själv - Vem vet allt kanske är upplockat och färdigt när jag vaknar i morgon ;) Troligtvis inte,men jag kan ju alltid hoppas ;P

Jag ska strax slänga mig i sängen för att sova.

Natti natti =D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0